Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Easy for you guys to say.

-Darkman

http://i162.photobucket.com/albums/t256/darkman13forever/BIMBANNER.jpg
youtube]                   Twitter]

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

6 or 7 PM?

My old YouTube is since long ago defunct - now even removed.
Here is my new one.

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Filip wrote:

6 or 7 PM?

Well, it was going to be 7 but with everyone complaining I might reconsider. If I switched it to 5 or 6 PM would people still be able to make it?

Life is like a box of LEGO, you never know what you're gonna build. - mrgraff

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Yeah, sure mini/wink

http://www.brickshelf.com/gallery/Antifaan/KISS/kiss_banner_2.jpg

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Do it please mini/smile

I'm an assh*le

-Darkman

Last edited by Darkman (February 19, 2009 (01:28pm))

http://i162.photobucket.com/albums/t256/darkman13forever/BIMBANNER.jpg
youtube]                   Twitter]

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

I don't really care as long as they will be up. All I want is to be sure about when it is going to happen.

My old YouTube is since long ago defunct - now even removed.
Here is my new one.

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

I apologize guys but I'd like to avoid anymore confusion, besides, it's not like if you don't come you'll never know. It stays 7 PM.

Life is like a box of LEGO, you never know what you're gonna build. - mrgraff

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

VN, I would like to take this opportunity to thank you for getting the judging done so quickly. Thank you.

GET DA BOOM MICROPHONE OUT OV MA FAAAACCCEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

I second that ^^

IM BACK

Youtube - Jamsterman1

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Munzapoppa wrote:

Dang, I would really like to see this, but I've got basketball practice mini/sad. Oh well, at least the results are. YAY!!!!

I also have basketball practice at this time. Thanks for doing this so quickly VN!

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

According to the bloody time thing, this thing starts in one hour....

London    Midnight Thu-Fri

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Yeah, and the chat topic says "Midnight for British". wtf?

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

I stayed up untill now to find I have to wait 2 more hours.

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

WHAT!?

http://www.brickshelf.com/gallery/Antifaan/KISS/kiss_banner_2.jpg

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Indeed. We have a little situation that myself and VN are trying to solve. It seems that on the list to the Americans THAC is 1 hour and a half away, and to the Europeans it says it's half an hour. So we have a little situation and are currently trying to solve it. We'll be keeping you posted.

Thanks

Formerly known as Steve Collins.

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

I have no idea what was going on now, but I've seemed to fix it - http://www.timeanddate.com/worldclock/f … amp;p1=219

Life is like a box of LEGO, you never know what you're gonna build. - mrgraff

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Yeah, so it's on in an hour from the time I post this.

Last edited by Stoteh (February 19, 2009 (04:56pm))

Formerly known as Steve Collins.

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Hmmm, I thought it was going to be on Friday.

I guess not mini/smile ! This mean I can join in on the fun. Yay!

http://farm4.static.flickr.com/3275/3140557244_9e281a778c_o.jpg

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

Ten minutes guys! If any of you have entered, you better get in the chat!

Life is like a box of LEGO, you never know what you're gonna build. - mrgraff

Re: THAC 6 Chat Announcement [CLOSED]

WHERE CAN I DOWNLOAD TEH PROGRAM TO WORK THE CHAT???

what could have been: jeffrey and the old man make some robots
                      art page -- tumblr --youtube
              bricksinmotion's #13th best curmudgeon